Fie că ai dat site-ul în lucru unei agenții, fie că ai deja un site mai nou sau mai vechi, sunt câteva aspecte pe care trebuie să le verifici pentru ca acest instrument să-ți fie de real folos:

  1. Încărcare corectă pe telefoane și tablete. Nu mai este un secret pentru nimeni că peste jumătate dintre vizitatorii tăi, ajung pe site de pe unitățile mobile. Așa că, pentru a nu-i pierde, este important ca tema sau template-ul pe care îl folosești să fie responsive, adică să se adapteze în funcție de dispozitiv.
  2. Securitatea site-ului. Majoritatea site-urilor, probabil și al tău, sunt găzduite pe servere pe care mai sunt și alte site-uri. Câteodată zeci, de multe ori chiar sute. În ziua de azi atacurile cibernetice s-au înmulțit, iar ingeniozitatea hacker-ilor surprinde. Drept care este important ca site-ul tău să fie securizat la zi. De ce? Pentru că nu ți-e tot una să îți intre clienții și să vadă imagini deocheate, firma de hosting să-ți blocheze accesul sau, în cel mai rău caz, să ți se fure date importante.
  3. Încărcare rapidă. E simplu: trăim într-un secol al vitezei. Nimeni nu mai are răbdare, nici măcar să se încarce o pagină. Unde mai pui că și Google ține cont de indexarea site-urilor în funcție de viteza de încărcare.
  4. Conținut actualizat. Împrospătează datele de pe site ori de câte ori este nevoie. Este groaznic pentru un client să nu răspundă nimeni la telefon la ora 17.30 când pe site scrie că programul este până la 18.00 și ai uitat să-l actualizezi. Nu mai zic dacă vine până la tine și nu te găsește...Eu zic că l-ai pierdut ca și client. Un serviciu nou pe care îl prestezi, un proiect nou încheiat nu fac decât să rămăi în atenția clienților.
  5. Evidențează toate avantajele tale și modalitățile de contact.

Doriți o ofertă?